You are currently viewing מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס
Former Philadelphia 76ers Allen Iverson speaks during an news conference Wednesday, Oct. 30, 2013, in Philadelphia, where he officially announced his retirement from the NBA, ending a 15-year career during which he won the 2001 MVP award and four scoring titles. (AP Photo/Matt Rourke) ORG XMIT: PAMR114

מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1.פרנק איזולה – וכל איש מדיה ניו יורקי המכבד את עצמו – מדבר היום על פיסדייל בשפת עבר

(ובמספר "2" ג- כפי שתראו כשתגלגלו – גם על הנשיא מילס והמנכ"ל פרי מדברים בזמן עבר, מהלך שביני ובין שימון, יציל את פיסדייל)

ההצעה היחידה שלי לדייויד פיסדייל היא לא להתפטר עד שהוא יפוטר.

כי אז הוא יכול לאסוף את הכסף ולהיעלם אל השחור.

מי שחושב שג'יימס דולן בעל הקבוצה לא מעורב במה שקורה בניקס היה צריך לראות אותו מצווה על נשיא הקבוצה סטיב מילס, והמנכ"ל סקוט פרי, "GO NOW AND FACE THE MEDIA AND TELL THEM WHAT THE HELL IS GOING ON HERE!".

סטיב מילס אמר מה שאמר: "זה הכל עניין של CONSISTENCY. יש לנו אמון מלא במאמן ובשחקנים. יש לנו מבחר שחקנים מצויין (מה שיגיד? הוא שבחר אותם, מ.ל). יש לנו כימיה נהדרת (מה שיגיד? הוא שבחר את המתקון למרק). כל מה שאנחנו צריכים זאת עקביות".

הניקס הפסידו את שלושת האחרונים בלפחות 20 הפרש. הם 8-2. המדיסון סקוור גארדן, אולם הספורט המפורסם ביותר בעולם הנמצא בלב 'התפוח הגדול', העיר שהיא הדופק של העולם הפך ל-M.S G – כן, MOST STINKING GARBAGE שיש ב-NBA. זוהי קבוצה ש-SELF-DESTRUCT וייתכן שעד חג המולד לא רק דייויד פיסדייל יהיה מחוסר עבודה, אלא סטיב מילס וסקוט פרי יעמדו בתור ללישכה בדיוק כמוהו.

ג'יימס דולן יריץ בעצמו את הקבוצה – ישר לבור השופכין.

לקבוצה הזאת אין פתרון כל זמן שג'יימס דולן הוא הבעלים. הבעייה היא שהוא הבוס הגדול גם של הריינג'רס וגם של האולם עצמו ועל פיו יישק דבר, כמו שאומרים החברים שלי מצפורי.

"יש לי שנתיים וחצי חוזה", הגיב פיסדייל כשנשאל איזה בטחון יש לו שהוא יישאר מאמן הקבוצה. זה הבטחון שלי. אני לא משקיע מחשבה בזה כלל וכלל. כל האנרגיה שלי מכוונת לדבר אחד: מה הבעייה עם הקבוצה, ומה עושים כדי לשנות את המצב. אני מאמין שהקבוצה טובה הרבה יותר מהרקורד 8-2. במספר רגעים רב נראינו כמו WORLD BEATERS ואז באה נפילה בלתי מצופה".

אני לא יודע בדיוק על מה הוא מדבר. חזיתי בהם בדקות רבות בכמה וכמה משחקים. זוהי קבוצה שבנוייה לא נכון. האשמה היא בראש הפירמידה – בעל הקבוצה – והדרגה השנייה אחריו: הנשיא והמנכ"ל.

ביום ראשון בערב מילס עמד מול העתונאים וצלה את טיסדייל. הדבר הקל ביותר לנשיא ולמנכ"ל לעשות זה להאשים את המאמן. את השחקנים הם לא יכולים לבקר כי הם בחרו בהם.

אז שיחכה עד שהם יפטרו אותו.

זה יקרה לפניי סוף השבוע הבא. רק להזכירכם שסטיב מילס יושב בראש ההנהלה כבר משנת 2013. מה הוא עשה מאז? פיטר 4 מאמנים:

1.מייק וודסון

2. דרק פישר

3. קורט רמביס

4. ג'ף הורנסאק

שני דברים משותפים לכולם:

1)סטיב מילס שכר אותם.

2) כולם מאמנים מחורבנים.

דייויד פיסדייל יהיה המאמן המפוטר מספר 5 עם הבדל קטן/גדול: הוא מאמן טוב מאד. השחקנים שסטיב מילס ופרי נתנו לו לא טובים מספיק.

נ.ב: היום דווח ב'ניוזדיי' של לונג איילנד שסטיב מילס או סקוט פרי לא ניפגשו עם אף פרי אייג'נט כל הקיץ!!!!!

2. דייויד פיסדייל יינצל אם סטיב מילס וסקוט פרי יפוטרו לפניו

Report: Masai Ujiri, Sam Presti could be possibilities for Knicks’ front office

פרנק איזולה וסטפן בונדי מהדיילי ניוז מדווחים ששמם של מסאי יוג'ירי וסם פרסטי עלו לראש הרשימה כמחליפי ההנהלה של הניקס – סטיב מילס וסקוט פרי (וייתכן שגם עוזריהם) – https://twitter.com/SBondyNYDN/status/1194423474569256961

הערב הועלה שם נוסף: Trajan Langdon

משהו ברמה של מהפיכה חייב לקרות. לא יכול להיות שלניו יורק לא תהיה קבוצת כדורסל מכובדת. עכשיו זה הפך למקרה חירום שייפתר רק ע"י נקיון כללי בהנהלה.

בעונה שעברה מילס ופרי טענו שהעונה שנידפקה היתה 'מכוונת'.

אני לא מאמין, אבל נניח.

אז מה בקשר ל-8-2 הנוכחי?

הבעייה ידועה: גם יוג'ירי וגם פרסטי לא רוצים לעבוד תחת בעלים כמו ג'יימס דולן. ייתכן שזוהי בעייה שאין לה פתרון כי אין דרך להכריח את דולן למכור את קבוצתו.

3. היוכל אימן שומפרט למלא את מקומו של כריס לוורט?

ביני לבינך, הוא נראה TOUGHER משהוא באמת

המזל הרע של הנטס הגיע לרמה חדשה כשכריס לוורט קרע רצועה באגודל כף ידו. אם אתם זוכרים, הוא החמיץ 42 משחקים בעונה הקודמת עם קריעת הרצועה ברגלו (https://sportsnaut.com/2018/11/nets-caris-levert-suffers-devastating-leg-injury/

לוורט נהנה בינתיים מעונתו הטובה ביותר עם 16.8 נק', 5.0 קרשים, ו-4.0 חלוקות, כשהאיחוד עם קיירי אירוינג עושה רק טוב לשניהם. הנטס מיד החתימו את אימן שומפרט, השחקן הטוב ביותר הנמצא היום בשוק, כדי להחליפו. האמינו או לא, סוכנו של דרון ויליאמס הציע את הקליינט שלו שלמיטב זכרוני כבר לא שיחק שנתיים לפחות.

הפעם האחרונה ששומפרט נעל סניקרס למשחק היתה העונה שעברה ביוסטון, עונה שכולם היו מעדיפים לשכוח. לפי סוכנו, "שומפרט נמצא בכושר שהוא מזמן לא היה בו".

4. טריסטן ת'ומפסון ב-BLOOPER של העונה (בינתיים!) בנסיון לחקות את סטפן קרי…

5. ג'ה מוראנט בסל נצחון מטורף בסוף המשחק נגד ההורנטס

6. ניקולה ווצ'יקיץ מלמד את פילי שלהופיע נגדו ללא ג'ואל אמביד זה NO-NO!

7. הארדן קולע 47, ואוסטין ריברס, שחקן יוסטון, צועק לשופט שיזרוק את אביו, דוק ריברס מאמן הקליפרס, מהמשחק. השופט נענה לבקשת הבן!

8. מה הם עושים היום? – אלן אייברסון

תמונה בת 6

כל מה שעל אלן אייברסון לנסות לעשות זה להישמר מכל רע, להפסיק לשתות, ולנסות להישאר בחיים בצורה חצי נורמלית עד 2030.

מה הסיפור?

בגרושיו מאשתו לפני כמה שנים הוא טען שאין לו כסף אפילו להיכנס למקדונלד ולקנות המבורגר.

מאז הוא די נעלם מהבמה, אם כי מדי פעם הוא מופיע למשחק או מאורע מיוחד.

אז מה הסיפור עם שנת 2030?

לפי החוזה שהוא חתם עם חברת 'ריבוק' לפני איזה 20 שנה, בשנת 2030 מגיע לו צ'ק מחברת הסניקרס על 40 מיליון דולארים. השאלה היא מה יהיה איתו עד אז.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
73 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
M-AIR-J
M-AIR-J
4 years ago

אין כמו לפתוח את הבוקר עם פוסט של מנחם!
הקטע עם אוסטין ריברס ואביו מופרך והזוי!!!

M-AIR-J
M-AIR-J
4 years ago
Reply to  מנחם לס

לא הזוי באמינות אלא הזוי ברמות החוצפה של הבן כלפי אביו

M-AIR-J
M-AIR-J
4 years ago
Reply to  M-AIR-J
דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

פרופסור
ג'יימס דולן לא ימכור את הניקס. בשום פנים ואופן וגם עם הם יסריחו עכשיו 20 שנה. למה למכור כשהמנייה לא יורדת אף פעם?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

יוג'ירי לניקס נראה כמו פתרון פנטסטי.
לא חושב שזה יקרה כרגע למרות שהוא מרוויח בטורונטו כ 6 עד 7 מליון בכפוף להצלחות בטורונטו.
האם הניקס יניחו חוזה של 15 20 לשנה?
יוגירי כבר קיבל, ככל הנראה, הצעה ל 60 מליון על 6 שנים בוושינגטון.

Lavar
Lavar
4 years ago

אם אני זוכר נכון, יוג׳רי כבר דחה את ההצעה לעבור לוושינגטון. הניקס נחמדים, אבל לא פרסטי ולא יוג׳רי יגיעו. הכוונות טובות, אבל באותה מידה שארלוט יכולה להגיד שהמועמד המוביל שלה לחתימה הקיץ הוא אנטוני דיוויס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

כואב על התשובה, איזה בזבוז….
ובינינו, מי חותם על חוזה כזה דפוק?……………..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ה40 מיליון הזה זה קרן נאמנות שמשתחררת ב2030. עשה בשכל אחרת היה נשאר בלי כלום לעת זיקנה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אם יגיע לזה……

עידו גילרי
Admin
4 years ago

נו מה עשית ממנו הומלס… הוא חי טוב.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

🙂
ראה מה מנחם כתב….

עידו גילרי
Admin
4 years ago

אז הוא כתב. אני בטוח שגם אתה היית מסתדר עם 800 אלף דולר בשנה.

ניר מועלם
Editor
4 years ago

תודה רבה מנחם, בתור אוהד הניקס אני חושב שנועדנו לסבול את דולן עד מותו, אני לא מאמין שנראה אותו מוכר את הקבוצה אי פעם, וכל עוד הוא שם אז הקבוצה תישאר איפשהו למטה בטבלת הליגה.
לגבי הסיפור על אייברסון – מאוד מעניין, אגב הוא לא משחק בליגת של 3 על 3?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
4 years ago

הוא אחד הבעלים,אני חושב

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
4 years ago

מסאי יוג'ירי וסם פרסטי ,
לא מאמין ששני המנהלים האלה יסכימו לבוא לניו יורק כל עוד דולן הנעלול הוא הבעלים.
אין להם DEATH WISH ובטח אין להם נטייה למזו.
שמישהוא יפיל על דולן פסנתר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני מוכן לחתום אצלו בחצי מחיר ומבטיח טיטולים לדולן לכל העונה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
4 years ago

טיטולים לדולן שמעון? נונונו
שיסתום לעצמו את הבריחות בשיטת ההולנדים,אצבע לחור "ולדחוף"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ואני חשבתי שכל הפורוורדים שההחתימו שם הם ירוצו לאליפות, באסה הפתעה לא נעימה לניקס. היה קשה לצפות ולראות את זה מגיע.
מדהים שיש אנשים שאשכרה מועסקים שם. דוק תגיד לדולן שאני מוכן להגיע בחצי מחיר ומבטיח לו יותר הצלחה מכל העונות האחרונות.

אשך טמיר המקורי

מעולה דוק תודה.
איזה קלפים מחורבנים חילקו לפיזדייל השנה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
4 years ago

לא נורא,
הסירחון לא עליו,
מחוסר עבודה גם לא תהיה בעיה

אשך טמיר המקורי

וכסף לא חסר, ואשה כוסית יש.
אז מה רע בעצם?

חגי "התותח" ניסני
Editor

שמעון (ו/או ברוך) נסיון נוסף לדיון הלא נגמר הזה אבל היות ואני סבור שאתה אדם חכם אז אני חייב להבין
א' – טורנטו מצליחה בלי קוואי. יותר מזה קוואי עד עכשיו יחסית לסופרסטר שהוא – פשוט לא פוגע (עם הכמות שהוא זורק הוא צריך להיות לפחות על שלושים נקודות) למה כאן אתה לא מגחך ואומר איזה בלוף הוא?
.
ב' – גרין מול רוביו. רוביו הוא לא קלעי טוב יותר מגרין (למעט מהקו) היות ואתה אומר שאחוז אפקטיבי הוא חרטא אז גרין קולע באחוזים טובים יותר מרוביו מהשדה (רוביו איזור 39% גרין איזור 44%). שניהם מנהלי משחק בחסד – גרין עשה את זה גם לפני שדורנט הגיע. כולנו רואים מה פיניקס עושה השנה עם רוביו – ובמיוחד בוקר. למה זה לא תופס גם לגרין?
.
ג' אותו הדבר לגבי קר והכישרון. אתה משמיץ בלי סוף את בראון (ובצדק לטעמי) על זה שהוא לא ממצה את פילי. אז למה כאשר יש מאמן שלגמרי ממצה את הכישרון מהקבוצה שלו – לא זוכה לקבל קרדיט? הרי באותה המידה אם היה מאמן מצליח בפילי היה אפשר לומר שמה החכמה 4 אולסטרים וכו' וכו'?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

א. קאווי הביא מספיק קבלות בקריירה כמס 1.
ב. גרין היה פעם נורמלי ולא הפח שהוא היום ושנה שעברה אבל כמו רוביו איש מהם מעולם לא היה אולסטאר שמעון ברוך. רוביו חמוד אבל אולסטאר הוא לא.
ג. ברור שאם פילי היית מצליחה זה בזכות 4 אולסטארים ולמרות בראון. לבראון אין קשר הוא רק יכול להזיק. אגב סימונס מעולם לא נחשב אולסטאר שמעון ברוך והורפורד לא אולסטאר כבר והאמת מעולם לא היה גם אולסטאר שמעון ברוך. השנה יש 2 אולסטארים אמביד והאריס. שנה שעברה היה 3 יחד עם גימי.

המשך יום נפלא

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

מסכים , שמעון מצטער שאני לא איתכם בבלוג החי , אני על אינפוזיות פה במקסיקו קיבלתי הרעלת קיבה ולכן לקחתי כמה ימים מנוחה .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

או תהיה בריא פחדתי שקרה לך משהו וצדקתי.
רפואה שלמה. לא לגעת בטאקוס אלא אם זה עבר בדיקה ומוגש על גוף של מקסיקנית, זה אני מסכים לך.

חגי "התותח" ניסני
Editor

רק בריאות ברוך

אשך טמיר המקורי

כותב גם כאן
.
ברוך תהיה חזק, אם צריך טיטול פנה ליואל.
מצפים לשובך

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
4 years ago

SOS ,שלחנו באקספרס אקסטרא L בטן גב קקי ואנטי נאצוס

אשך טמיר המקורי

פנק אותו, שלח לו את הדגם החדש, 'אקסטרה קר', עם בולמי זעזועים להקאות ועיסוי פרוסטטה מובנה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
4 years ago

אקסטרה קר? זה נועד למאמנים שרק בשנה שעברה היו בפסגת העולם, ועכשיו לא מצליחים לזהות מי זה הינוקא בקבוצה שמחר**ן עליהם?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לאסוף גאוני אחד החזקים

אשך טמיר המקורי

חיכיתי לראות מי ירים את הכפפה

stam
stam
4 years ago

תהיה בריא מהר איש יקר. שתיה והרבה מנוחה. יש יתר מדי סטריט-פוד טעים שמחכה לך, זו הממלכה. רק תבחר זהיר…

עידן
עידן
4 years ago

תהיה בריא ברוך

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

תודה לכולם

חגי "התותח" ניסני
Editor

אבל כן תראה..
טוב לא משנה. מחילה שגזלתי מזמנך ומזמן קוראנו וממרחב המעורב
טנקס דוק

Berch
4 years ago

גיימס דולאן מכין את הקרקע לעבור להיות מאמן הקבוצה.
אחד ממושאי הקנאה של בעלים בכל העולם זה הסיפור של מיקי דורסמן שירד לפרקט ולקח אליפות.
לא אתפלא אם פי ג'יי טאקר יהיה בניקס שנה הבאה.
תזכרו איפה קראתם את זה קודם
🙂

Alex Rabino
4 years ago

סם פרסטי היה בשבוע שעבר בארץ כדי לצפות בדני אבדיה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

מנחם הוא בא לטיול פה בטח ועל הדרך עשה סקאוטינג או שחשוב לו לראות איך אבדיה מלהיב את החברים על הספסל והדינמיקה למרות שמאיפה שהוא ישב לא נראה לי רואים ואת המשחק הוא יכול לבקש שיקליטו לו ערוץ 5 אין צורך בטיסה ככ רחוקה.

המשגיח
Admin
4 years ago

תודה דוק. כיף לקרוא

shadow
shadow
4 years ago

לא מבין מה הקטע עם פיזדייל? זה שהניקס זה פח אשפה של אירגון לא אומר שפיזדייל לא אשם באיך שהם נראים.
בעייני הוא מאמן חלש, מעולם לא ראיתי ממנו משהו מיוחד שגורם לי לחשוב שהאשמה לא עליו.
מי אמר שריבוק תהיה קיימת עד 2030 ? מקווה שהכסף מבוטח בלי קשר.
ראיתי ששמו במעורב הקודם איזה מחקר על "העז". התחלתי מהסוף רק כדי לבדוק שאני לא מבזבז את הזמן אבל לראות בישורת האחרונה את בארקלי וקרל מלון לפני מג'יק ובירד גורם לך לפקפק בכל טענה שהם מנסים להביא שם, לראות בנוסף שגארנט סוגר את הרשימה כשאחד כמו שאקיל אפילו לא מופיע שם….. לא יודע אם שווה בכלל להתאמץ.

stam
stam
4 years ago
Reply to  shadow

שווה מאמץ. מחקר יסודי מאוד, שנה אחרי שנה מתחילת הליגה. על מה שנותן כל שחקן, ובמצטבר. בחתך עמדות וכו'. שווה ביותר.
להסתמך רק על מראה עיניים ואיזה מין "קומון נולג'" מקובל בציבור – מנחש שאתה הפוך לכל זה.

shadow
shadow
4 years ago

סמיילי ראית מה עשה ג'ה מורנט עם 15 שניות על השעון כשכל מה שצריך זה נקודה בשביל לנצח? הלך לסל והוא רוקי.
מה הוא יודע שקווין לאב והמאמן שלו לא יודעים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

אתה באמת משווה את היכולות של גה ושל לאב להיכנס לסל ? 😂

Smiley
Editor
4 years ago
Reply to  shadow

הוא יודע שיש לו אתלטיות וכוח מתפרץ עם צעד ראשון (מראשון לחמישי) שללאב גם כשהיה בן 18 לא היה (ובל גיל אחר) ולאב היה קבב בגיל הזה… ואחר כך ב-UCLA. רק ב-NBA עבד על הגופה

shadow
shadow
4 years ago
Reply to  Smiley

כן אבל מעולם לא טענתי שלאב צריך לבצע את המהלך. טענתי שהתרגיל שיצאו ממנו בפסק הזמן היה לא טוב יש סקסטון יש קלארקסון וחוץ מזה גם בסיטואציה שנותרה לא היו מגינים בצבע כי שניים בוטלו ע"י ההטעיה של לאב ככה שהיה יכול לחדור כמו גדול ולסיים בעצמו או להשאיר כדור למי שיתפנה. ברגעי לחץ ההגנות באנבייאיי מראות אייקיו כדורסל מהרמות הנמוכות ביותר (ע"ע דאלאס נגד לייקרס).
שורה תחתונה ב14 שניות היו יכולים להוציא מהלך יותר יעיל כשצריך 2 נקודות מאשר פאמפ פייק על השלוש ביום שלאב 2-6 מהטווח.

אהרון שדה
Editor
4 years ago

תודה רבה מנחם .
שם מספר 4 ברשימת 50 שחקני העשור (הסדר לא חשוב).
דריימונד גרין
7 עונות בעשור (נבחר 35 בדראפט 2012 )
כל העשור בג.ס.
ללא ספק טוען לכתר השחקן הטוב בעשור שלא נבחר בסיבוב הראשון בדראפט.
בכרטיס הביקור שלו 3 בחירות לאולסטאר + בחירה לחמישיית העונה השנייה והשלישית
וכן 3 בחירות לחמישיית ההגנה של העונה +2 בחירות לחמישיית ההגנה השנייה.
היה שחקן ההגנה של העונה ב 2017.
היה שותף בכיר לחמשת הגמרים ושלושת הטבעות בג.ס (וכן שותף לזהב האולימפי עם ארה"ב מריו 2016 ).

היה בעיני הדבק של ג.ס והערך המוסף שלה בפליאוף ..סביר להניח שאם לא היה מורחק היו לו ולג.ס 4 טבעות אליפות ברצף.

עידן
עידן
4 years ago

אם להיות כנים אז אמנם אם לא היה מורחק כנראה שהווריירס היו לוקחים אליפות שנייה אבל דוראנט לא היה מגיע(כבר אמר שלא היה מגיע אם הווריירס היו לוקחים אליפות)אז אני בספק לגבי ה 4

thejanitor
thejanitor
4 years ago
Reply to  עידן

יש בזה משהו, כל השיח הזה של האם זה ואם זה תמיד מניח בצד את אפקט הפרפר, וזה בדיוק נכון, אם גרין לא היה מורחק אז סיכוי גדול יותר שהם היו אלופים, אבל יחד עם זה דוראנט לא היה מגיע ואז אי אפשר לדעת מה היה קורה הלאה, כי כבר בעונה הזו דוראנט כמעט הדיח אותם..
.
לומר שאם גרין לא היה מורחק היה להם 4 אליפויות זו טענה בטלה כי ההנחה המוסווית שהעתיד היה ממשיך אותו דבר ודוראנט היה מצטרף והיו לוקחים עוד שני אליפויות כנראה בטלה מהיסוד.
.
ועל-כן אני מקווה שקהילת הופס המיוחדת הזו תזנח בצד את דיוני הסרק האלה של מה אם ואם ואם, זה כיף לדבר על זה אני לא מתכחש, אבל כיף לדבר גם על דברים אחרים שקשורים לכדורסל ומקדמים אותנו בדיון להבנה יותר עמוקה של הספורט מאשר דיוני הסרק החוזרים האלה על ההרחקה של גרין, שאגב, הגיע לו בעבועבוע טכנית על התגובה להתגרות של לברון שגם קיבל טכנית. ובתור מישהו שסוחב 6 טכניות כבר בפליאוף הוא יצא הכי דביל שאפשר שלא שלט בעצמו והסתמך על רחמיהם של השופטים.

stam
stam
4 years ago

ואתה ממשיך…
אז באותה מידה, סביר להניח שאם קיירי ולאב לא היו נפצעים, אז אפילו הטבעת הראשונה לא היתה, על בלאט והיורוליג המעפן.
ויודע מה? אם הלכה הטבעת הראשונה, מי אומר שהם לא מפרקים חלק מהקבוצה? ואז אין עוד טבעות אולי? אין לזה גבול.
ואגב דריימונד – "סביר להניח" שעם שופטים פחות פםדנים, היה מורחק עוד קודם, כמו שצריך. ואוקלהומה היתה עולה לגמר.
די, את הדבר הזה כדאי להרגיע. אלופת 2016 היא קליבלנד, ולטעמי (ועוד רבים) בפינאלס הגדול אי פעם, ובלי ספק בכלל הסדרה הגדולה ביותר של שחקן NBA אי פעם. אפילו המורים מושבעים של ג"ס כבר נרפאו מהפצע של הקאמבק. מומלץ.
.
עקרונית, ככה זה אהרון. אתה לא יכול לעשות עם "סביר להניח" כלי רק לצרכים שלך. זה פועל לכולם. אני מבין שבא לך לשלול כל דבר טוב קשור ללברון – אבל אם אתה מתיימר להגיד משהו אובייקטיבי, או לתת הערכה מאוזנת – אתה לא יכול לשלול את ה"סביר להניח" מכל אחד אחר…
"סביר להניח שלברון היה מפסיד", אתה אומר. אבל לא מוכן להיות מאוזן ולהגיד במקרה ההפוך: "סביר להניח שהוא היה מנצח".
אם לא יהיה מאוזן והגון ולג'יט משני הצדדים, אז אין בול-גיים של ויכוח. שברת את הכלים ומשחקים רק לפי החד צדדי שלך. וזה יוצא כמו טוקבק חד צדדי של הומר, או הייטר. זה לא טיעון, בכלל.
.

thejanitor
thejanitor
4 years ago
Reply to  stam

לא חושב שאהרון חוטא בהייטריות ללברון, מסכים עם הביקורת שלך כפי שהגבתי בעצמי על דיוני אפקט הפרפר, אבל הוא לא אמר שום מילה על לברון בכלל, רק כתב על דריימונד.

אהרון שדה
Editor
4 years ago
Reply to  thejanitor

תודה לכולם .
האמת היא שדיברתי בעבר על לברון אבל כאן לקחתם הערת אגב ועשיתם ממנה תורה שלמה שלא לה התכוונתי .
בשורה התחתונה בהחלט צודק מי שאומר שהכל היפותטי וייתכן שדוראנט לא היה מצטרף לג.ס .
אם כי דעתי האישית היא שדוראנט בכל מקרה היה מצטרף או לפחות התירוץ שלו להצטרפות לקבוצה שהייתה הכי טובה בפער גם אם לא לקחה אליפות מסיבות שונות הוא תירוץ דחוק בעיני .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם קיירי לא נפצע קאבס אלופי 2015.
אם דריי מורחק מתי שצריך היה מול סטיבן אדמס, הלוחמים אפילו לא בגמר
אם דוראנט מפסיד ללברון ב2016 אז הוא עדיין חותם בגולדן
במצב הזה סטף ודוראנט קאפקייקס.

למזלו לקרי יש אליפות כמס 1 לבד בלי דוראנט ולדוראנט הקאפקייק אין את ההיפך

עגל
עגל
4 years ago

אליפויות זה אוברייטד, רק כסף בבנק בייבי!

חגי "התותח" ניסני
Editor
Reply to  עגל

ממש לא. מה שבאמת חשוב זה, כמה הג'אמפ – שוט שלך יפה. ומי קובע כמה הוא יפה ללא עוררין וזו האמת הניצחת – את זה כולם יודעים.

עגל
עגל
4 years ago

חחח
רואים שאתה לא רואה חשבון במקצועך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

כסף בבנק הכי חשוב. למקסם רווחים. אליפות זה חשוב כי הוא ממקסם רווחים לא בגלל הגביע.

ולכן קווין לאב וויגינס גיילן בראון הם all bank שמעון רובין, גם דריימונד אגב יכול להיכנס לאולסטאר all bank, חתם חוזה לא רע בכלל. הסופרסטאר הבא להיכנס אלינו זה אינגראהם

עגל
עגל
4 years ago

all bank שמעון-רובין זה לא רע.

עידו גילרי
Admin
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גון וול זה הספונסר שלנו

עגל
עגל
4 years ago

וצ'אנדלר פארסונס המנטור של החברה הצעירים

האווי לאסוף
האווי לאסוף
4 years ago

אחלה מעורב, תודה רבה

זיו פנמה
4 years ago

תודה.
ביחסלפסקה הראשונה:
מי 'שמכבד את עצמו' לעולם לא מדבר על אנשים בהווה כעל 'עבר'.
זה לא מכבד אותם ובהתאם לא מכבד את הדובר

זיו פנמה
4 years ago

תודה.
ביחסל פסקה הראשונה:
מי 'שמכבד את עצמו' לעולם לא מדבר על אנשים בהווה כעל 'עבר'.
זה לא מכבד אותם ובהתאם לא מכבד את הדובר